środa, 15 czerwca 2011

glenera

Twarz przed:


Bardzo podoba mi się Twoja twarz, to tego wybrałaś mój ulubiony nos oraz usta. Co do fryzury mam mieszane uczucia - czasem mi się podoba, czasem nie. Tutaj lepiej prezentowałaby się podniesiona nieco wyżej, tak aby najkrótsze końcówki włosów stykały się z podbródkiem. Makijaż jest ładny, lubię tę kolorystykę, jednak usta pomalowałbym cielistą szminką.
Ocena: 8/10

Twarz po:


W moim makijażu połączyłem odcienie niebieskiego, fioletowego, lilii oraz czerni. Policzki musnąłem dwoma cieniami. Na środek ust nałożyłem czarną plamkę, następnie całe pomalowałem żółtą oraz jasno różową pomadką, z czego powstał cielisty odcień. Rozjaśniłem także dolne części brwi. Btw, masz wiele kosmetyków z Sephory, których Ci zazdroszczę :3 


 Strój przed:
Podoba mi się, bardzo lubię spodnie typu haremki. Lecz po dłuższym zastanowieniu stwierdzam, iż zmieniłbym tu jedną rzecz, a mianowicie kurtkę.Według mnie lepiej sprawdziłoby się tu coś beżowego, bądź brązowego, jakieś kolory ziemi.
Ocena: 7/10
Strój po:
Postawiłem na ekstrawagancję, stylizację nadającą się na pokazy mody typu haute couture. Bardzo lubię tę błękitną sukienkę z Decade of the teens, ponieważ jest taka plastyczna, można z niej wykombinować ciekawe rzeczy. Na stopach niebanalne platformy stworzone z kilku par, oraz oryginalna opaska na oczy. Nie wiem jak Wam, ale mnie się podoba :3

3 komentarze:

Unknown pisze...

Strój jest mega, mejkap też! Dziękuję, hihi *:

Sylwia pisze...

Cudowny strój! *________*

Anonimowy pisze...

Strój zniewalający, niczym maskarada na sto par, hah ( Upiór w operze) ♥
Dziuliet