niedziela, 12 czerwca 2011

Hillgilly

Twarz przed:


Wybrałaś moje ukochane oczy :> Usta i brwi mogą być, ale nosa nie znoszę. Fryzurka jest jedną z moich ulubionych. Makijaż jest prosty, ale podoba mi się jego kolorystyka, moja medoll też ma podobny mejkapik :3 
Ocena: 7/10

Twarz po:


Wykonałem makijaż w kolorystyce błękitu i turkusu, dolną powiekę pomalowałem limonkowym cieniem i cytrusowym linerem. Usta to taki bohomaz, a policzki musnąłem 3 pudrami.



 Strój przed:
Bardzo mi się podoba, chętnie założyłbym mojemu midolowi taki zestaw. Uwielbiam stroje w kolorystyce szarości, do tego pięknie skomponowałaś tutaj złote elementy.
Ocena: 8/10
Strój po:
Do czarnej bazy stroju dodałem  egzotyczne, neonowe dodatki. Do tego wysokie platformy wykonane z kilku par oraz gwiazdorskie muchy na nosie.

2 komentarze:

Hillgilly pisze...

Boże zrobiłeś mi metamorfozę, gdy miałam tą straszną midol :c

julia5121995 pisze...

oł! uwielbiam makijaż tych ust! no cuudownie! :D