sobota, 11 czerwca 2011

Martyna227

Twarz przed:


Zacznijmy od elementów twarzy. Nosa i ust nie lubię, za brwiami również nie przepadam, a oczy lubiłem przed tymi wszystkimi zmianami. Makijaż nie zachwyca, praktycznie w ogóle go nie ma. Nie lubię pieprzyka koło ust, na szyi może być. Fryzurę nawet lubię.
Ocena: 3/10

Twarz po:


Kosmetyków zbyt wiele nie miałaś, ale na przyzwoity mejkap wystarczyło. Postawiłem na delikatne, pastelowe barwy z mocniejszym akcentem przy samej linii rzęs. Do tego długie blond włosy oraz pieprzyk na brwią.



Strój przed: 
Nie podoba mi się. Strój wygląda na zrobiony w pośpiechu, a do tego te cętkowane rajstopy pasujące tu jak piernik do wiatraka.
Ocena: 2/10
Strój po:
Sorry Winnetou, ale z Twoimi 3 szafami wypełnionymi samymi fantastycznymi ciuchami dało się zrobić tylko tyle. Tak, mi też się ogromnie podoba :)

1 komentarz:

Kasia pisze...

Dziękuję:)
Masz rację ubrałam w 5 sekund przed wyjściem na zajęcia :D
Podoba mi się bardzo matka :)
Jeszcze raz dzięki ;)